Запитання? +38-067-547-22-33, +38-067-234-42-16

About RPDI

Університет Журналістської Майстерності» оголошує про початок прийому заявок на сьомий модуль

Навчання у модулі заплановано на 4-5 липня 2013 року.

Тема модулю: «Громадська місія журналіста: допомогти людям жити активно»

УАВПП за підтримки Системи Компаній Кока-Кола в Україні оголошує про початок прийому заявок на участь у сьомому модулі «Університету Журналістської Майстерності».

Навчання у модулі заплановано на 4-5 липня 2013 року.

Тема модулю: «Громадська місія журналіста: допомогти людям жити активно»

Головні блоки навчального модулю та попередня програма:

День 1, 4 липня 2013 року

  • Вільний час українців: що змінилось за останні 15 років, і яку роль можуть зіграти журналісти, інформуючи людей про можливості та переваги активного життя
  • Медіа проекти, залучення аудиторії та раціональне харчування як основа якісного та активного життя. Або як якісна інформація в медіа допомагає людям і збільшує аудиторію ЗМІ
  • Активне життя: переваги з точки зору науковців
  • Чи насправді дітям немає куди ходити після занять у школі?
  • Активний спосіб життя та ідеї олімпізму: де брати інформацію та ідеї для наповнення інформацією рубрики, корисної для читачів?

День 2, 5 липня 2013 року

  • Блоги і читачі: активність у тематиці активний спосіб життя на практиці
  • Режисура мультимедіа: планування тематичного контенту на різні платформи
  • Мізковий штурм: мультимедійне планування для теми «активний спосіб життя»
  • Практичне заняття з мультимедійного сторітеллінгу. Планування мультимедійного проекту
  • Аналіз інструментів залучення аудиторії: що треба робити і як само діяти, щоб отримати найбільшу аудиторію, висвітлюючи активний спосіб життя?

Прізвища спікерів та експертів модулю ми оголосимо додатково. Наразі повідомляємо, що слухачі 7-го модулю зустрінуться з Олександром Каденком, Першим віце-президентом Асоціації Аматорського футболу України, першим заступником голови комітету масового футболу ФФУ, Ілоною Фантою, медіа тренером, екс-керівником інтернет проекту газети «Коло» та ще 5 провідними редакторами та експертами.

ПРАВИЛА ВІДБОРУ ДО УЧБОВИХ ГРУП

-Проходження відбіркового конкурсу на підставі наданих публікацій за темою модулю, мотиваційних листів, резюме та потужного прагнення розвинути висвітлення тематики модулю у своєму виданні

– Вища або незавершена вища освіта.

–  Загальна кількість слухачів у групі – 20 чоловік

– Можлива участь лише одного представника від одного видання

–  Навчання в «Університеті Журналістської Майстерності» є безкоштовним

– Організатор бере на себе усі витрати з організації навчального модулю, харчування та проживання учасників з регіонів, а також компенсує учасникам вартість проїзду до Києва та назад.

Перелік документів, які необхідно подати на конкурс:

1) Заявка. Всі поля заявки обов’язкові для заповнення 

2) Опубліковані роботи на тему «активний спосіб життя» (копії опублікованих робіт). Тематика публікацій – матеріали з авторським стилем та характером, які розкривають те, як ви працюєте з аудиторією (аналітичні матеріали, журналістські розслідування, репортажі, інше). Публікації можуть бути як друкованими так і телевізійними, інтернет (веб-сайти) та блогами (соціальні мережі, власні блоги).

Завершальним етапом відбору є рішення Ради Опікунів (в окремих випадках можлива телефонна співбесіда кандидата з представником Ради Опікунів).

До складу Ради Опікунів входять:

Олексій Погорелов (генеральний директор УАВПП)

Валерій Іванов (президент Академії Української Преси, професор)

Олеся Жулинська (директор зі зв’язків з громадськістю Компанії «Кока-Кола Україна»).

Запрошуємо журналістів надсилати заявки на e-mail: organizator@uapp.org або поштою на адресу УАВПП: 04071, м. Київ вул.Межигірська, 22, оф.20

Контактна особа з питань участі – Оксана Кузьмінчук, менеджер із сервісу кліентів УАВПП.

Тел. для довідок: (044) 425-57-87

Заявки від кандидатів приймаються з 17 червня до 25 червня 2012 року, 17:00.

Результати конкурсного відбору та список переможців буде оголошено на сайті УАВПП (www.uapp.org) 27 червня 2012

Переможцям буде повідомлено про організаційні деталі по телефону та електронною поштою.

Мета проекту – надати доступ до сучасних знань практикуючим журналістам, які шукають можливостей для підвищення свого професійного рівня, бажають покращити та систематизувати знання та досвід, вже набуті у професії. А також познайомити їх з професіоналами медіа ринку, один з одним та навчити сучасним принципам побудови якісних мас-медіа.

Проект спрямований на талановитих молодих журналістів, які переважно працюють та мешкають поза межами столиці.

Довідкова інформація:

Українська Асоціація Видавців Періодичної Преси (УАВПП)www.uapp.org – добровільна недержавна неприбуткова організація – асоціація видавців, які об’єднали зусилля для того, щоб сприяти розвитку ринку друкованих ЗМІ, та докладати зусиль до збільшення його рекламної ємності, спрощення правил та регуляцій, покращення умов для ведення бізнесу, підвищення його інвестиційної привабливості.

З моменту створення (у 2001 році) УАВПП послідовно докладає зусиль як до покращення законодавства та регулювання стосовно умов для ведення бізнесу, так і передає видавцям знання та технології, необхідні для розвитку бізнесу. УАВПП є членом Всесвітньої Газетної Асоціації (WAN) та Міжнародної Федерації Періодичної Преси (FIPP).

Компанія Coca-Cola

Напій Coca-Cola був створений 125 років тому – 8 травня 1886 року в Атланті, штат Джорджія, доктором Джоном С. Пембертоном і спочатку продавався тільки в аптеці Джейкобів (Jacob’s Pharmacy).

Компанія Coca-Cola є найбільшою компанією з виробництва напоїв у світі. Вона випускає близько 500 марок газованих та негазованих напоїв. Бренд Coca-Cola є її найдорожчим і загальносвітовим брендом. Ще 15 брендів компанії оцінюються в $1 млрд. кожен. Серед них – Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, POWERADE, Minute Maid, Georgia Coffee та інші.

Coca-Cola є найбільшим у світі виробником безалкогольних газованих напоїв, соків, напоїв на основі соку, готових до вживання чаю і кави. Компанія Coca-Cola має найбільшу в світі мережу дистрибуції. Її продукція представлена в більш ніж 200 країнах. Щодня у світі продається приблизно 1,7 мільярдів порцій напоїв виробництва Компанії Coca-Cola.

 Компанія є активним учасником глобальної програми сталого розвитку. Відтак вона втілює ініціативи, що спрямовані на захист довкілля; підтримку активного, здорового способу життя; створення безпечних умов роботи для співробітників; підвищення економічного розвитку громад, на території яких працює Компанія.

В Україні вперше напій Coca-Cola скуштували у 1982 році, а виробляти на українському ринку почали у 1992 році. З цього моменту Coca-Cola в Україні – лідер вітчизняного ринку безалкогольних напоїв.

Для отримання додаткової інформації, будь ласка, відвідайте сайт www.thecoca-colacompany.com.

Інформація: УАВПП

Маєте запитання, пропозиції, коментарі +38-067-547-22-33