Запитання? +38-067-547-22-33, +38-067-234-42-16

Спілкуватися і відрізнятися, надихати і змінювати – що було цікавого на тренінгу з піару та комунікацій

«Відрізняйся або помри» – називалась лекція Марини Говорухіної, гостьової спікерки тренінгу з піару та комунікацій для НГО, що відбувся 31 липня – 1 серпня 2018 року.

Власне, це була не зовсім лекція. Під час несподіваних завдань учасники вчилися мислити нестандартно, виходити за звичні рамки. Наприклад, шукати спільне між словами «маньяк» та «Інтерньюз» (привіт нашим колегам і партнерам). Або задуматися над тим, яку корисну пораду для своєї ГО міг би дати Жуль Верн чи Григорій Сковорода.

Тарас Фролов, консультант з маркетингу та комунікацій для ГО, допоміг подивитися свіжим поглядом на побудову взаємодії громадської організації з представниками суспільства, в тому числі з опонентами.
– Вправа, під час якої ми писали листа уявному суб’єкту наших розслідувань, примусила задуматися, як комунікувати з різними людьми – навіть з тими, які нам не подобаються та які не розділяють наших переконань, – поділився враженнями Олег Батурін з Нової Каховки (один з учасників тренінгу).

Надзвичайно корисним було і завдання описати конкретного представника своєї аудиторії, навіть додати його фото – це те, що примушує задумуватися про свою аудиторію, про її потреби і цінності та відповідно вибудувати свою комунікаційну стратегію.

Відгуки про тренінг з комунікації та піару

Як просувати свою організацію серед ключових аудиторій та в суспільстві в цілому?
Як створювати та реалізовувати комунікаційні та PR-стратегії для громадських організацій?
Як розповідати історії успіху?
Які обирати ефективні канали комунікації?
Які існують сучасні методи просування громадських ініціатив?

Усі ці аспекти, звісно, неможливо було у повній мірі охопити за два дні тренінгу, але учасники та учасниці отримали базові знання у цій сфері.
Ірина Негреєва, незалежна консультантка з управління проектами, моніторингу та оцінки, нагадала учасникам тренінгу про результати оцінки комунікаційної складової їхніх організацій та акцентувала увагу на зонах зростання у цій сфері.

Ще одна гостьова спікерка – Михайлина Скорик з комунікаційної агенції Media Masters розповіла історії успішного просування бібліотек та перетворення їх на центри громадського життя у містах.

Тренінг з піару та комунікацій – один з ключових у дворічній програмі підтримки центрів розслідувальної журналістики, яку реалізовує Інститут розвитку регіональної преси (ІРРП) з 2017 року. В програмі беруть участь 15 незалежних ГО з різних регіонів України, що об`єднують журналістів-розслідувачів.

Маєте запитання, пропозиції, коментарі +38-067-547-22-33