Суспільство та ЗМІ |

П`ять аргументів на користь гендерної тематики у ЗМІ

Нотатки з тренінгу з гендерно чутливої журналістики, як долати труднощі при плануванні та підготовці матеріалів на гендерну тематику.

  • Редактор, власник чи інвестор вважає гендерну тематику нецікавою?

Покажіть, який відгук у аудиторії отримав матеріал на подібну тематику в інших ЗМІ. Особливо у популярних. Аргументами стануть і кількість переглядів, і резонанс серед аудиторії ЗМІ.

  • Думаєте, що немає інтересу в аудиторії?

Використовуйте актуальні інформаційні приводи. Наприклад, з 25 листопада в Україні розпочнеться щорічна кампанія «16 днів проти насильства». Також питання гендерної рівності та дотримання прав жінок і чоловіків можна піднімати з нагоди професійних свят таінших дат. Наприклад, про це можна говорити у День батька, День місцевого самоврядування, Міжнародний день терпимості, День захисника Вітчизни.

Наведіть дані з досліджень, поясніть, чому питання гендерної рівності сьогодні актуальне. Для когось спрацює аргумент, що їх історія допоможе іншим. Або ж можна цитувати історії з інших матеріалів, чи подавати думку чи розповідь анонімно.

  • Не знаєте, де шукати контакти експерток?

Скористайтесь безкоштовною базою даних експерток «Спитай Жінку»

Нагадаємо, що другий тренінг з гендерно чутливої журналістики відбувся 10-11 жовтня в Києві, у залі ІРРП. За кілька тижнів учасниці та учасники першого і другого тренінгів знову зустрінуться – щоб обговорити свої матеріали на гендерну тематику. Тренерський склад: Ольга Веснянка та Микола Ябченко.

Проведення циклу з двох триденних тренінгів підтримує Уряд Великої Британії через проект National Democratic Institute – NDI.

62 total views, 3 views today