Запитання? +38-067-547-22-33, +38-067-234-42-16

Особливості висвітлення передвиборчого процесу: поради юристів ІРРП

Інститут розвитку регіональної преси роз’яснює, як журналістам та ЗМІ правильно висвітлювати передвиборчий процес.

– Яка різниця між агітацією та політичною рекламою
– Хто може і хто не може проводити передвиборчу агітацію
– Які відомості повинна містити агітація?
– Хто і за які кошти може розміщувати політичну рекламу?
– Яких принципів повинні дотримуватися ЗМІ у розміщенні матеріалів передвиборчої агітації?
– Що можуть робити і не робити ЗМІ під час виборів?
– Як вберегтися від маніпуляцій під час поширення рейтингів?
– Коли можна розміщувати результати екзит-полів?

Окремо Оксана Максименюк, медіа-юристка та адвокатеса ІРРП, розповість, чи може кандидат вимагати спростувати інформацію, яку він вважає неправдивою, без рішення суду і яким чином відбувається спростування.

І на десерт: особливості здійснення журналістами фото- та відеозйомки на виборчій дільниці.

 

Також для журналістів у період виборів працює Гаряча юридична лінія.

Проект здійснено за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США.

Якщо ви – журналіст та потребуєте юридичної допомоги, звертайтеся до Інституту розвитку регіональної преси.

Про те, як журналісту захистити себе під час виборів розповідає Людмила Панкратова. 

Маєте запитання, пропозиції, коментарі +38-067-547-22-33