«І словом, і лайком: як зробити важливий контент сильним» – так називалась тридення школа з SMM для розслідувальної журналістики.
Тренерка – Любов Багацька – фахівець із нових медіа, працює Engagement Editor digital-платформи телеканалу «Настоящее Время» (Прага, Чехія).
Організатори (ГО “Інститут розвитку регіональної преси”) отримали 138 заявок на участь у цьому тренінгу. 15 учасників та учасниць, що пройшли конкурсний відбір, представляли відомі українські медіа з різних регіонів України (Громадське радіо, Без купюр Кропивницький, Винницкое агентство журналистских расследований, UA: Українське радіо, UA: Рівне,Четверта влада, Запорожский центр расследований).
– Любов Багацька ділилася порадами щодо успішної роботи в соціальних мережах, користування інструментами аналізу аудиторії та роботи у відеоредакторах, – написав у своєму відгуку комунікаційний менеджер “Слідство.Інфо” Дмитро Гриб. – Особливо цікавими стали секрети створення вірального контенту.
На тренінгу учасники вчилися визначати та аналізувати цільову аудиторію своїх медіа, дізналися про принципи роботи найпопулярніших в Україні соцмереж; навчилися працювати з фотографіями, графікою та трансляціями наживо.
Проект реалізовується в рамках Антикорупційної ініціативи ЄС в Україні (EU Anti-Corruption Initiative) – найбільшої програми підтримки з боку ЄС в сфері боротьби з корупцією. Її імплементацією займається Данська агенція з міжнародного розвитку (DANIDA).