Запитання? +38-067-547-22-33, +38-067-234-42-16

Любов Багацька провела у Києві тренінг з SMM для розслідувальної журналістики

«І словом, і лайком: як зробити важливий контент сильним» – так називалась тридення школа з SMM для розслідувальної журналістики.
Тренерка – Любов Багацька – фахівець із нових медіа, працює Engagement Editor digital-платформи телеканалу «Настоящее Время» (Прага, Чехія).

Організатори (ГО “Інститут розвитку регіональної преси”) отримали 138 заявок на участь у цьому тренінгу. 15 учасників та учасниць, що пройшли конкурсний відбір, представляли відомі українські медіа з різних регіонів України (Громадське радіоБез купюр КропивницькийВинницкое агентство журналистских расследованийUA: Українське радіоUA: Рівне,Четверта владаЗапорожский центр расследований).

– Любов Багацька ділилася порадами щодо успішної роботи в соціальних мережах, користування інструментами аналізу аудиторії та роботи у відеоредакторах, – написав у своєму відгуку комунікаційний менеджер “Слідство.Інфо” Дмитро Гриб. – Особливо цікавими стали секрети створення вірального контенту.

На тренінгу учасники вчилися визначати та аналізувати цільову аудиторію своїх медіа, дізналися про  принципи роботи найпопулярніших в Україні соцмереж; навчилися працювати з фотографіями, графікою та трансляціями наживо.

 

Проект реалізовується в рамках Антикорупційної ініціативи ЄС в Україні (EU Anti-Corruption Initiative) – найбільшої програми підтримки з боку ЄС в сфері боротьби з корупцією. Її імплементацією займається Данська агенція з міжнародного розвитку (DANIDA).

Маєте запитання, пропозиції, коментарі +38-067-547-22-33