Запитання? +38-067-547-22-33, +38-067-234-42-16

About RPDI

ІРРП оголошує тендер на проведення медійного моніторингу

Інститут розвитку регіональної преси оголошує відкритий тендер на проведення медійного моніторингу. 

Послугу надаватимуть у рамках проєкту “Кампанія проти сексизму в медіа та політиці “Повага” та “Платформа “Жінки – це 50% успіху України”, що реалізується за підтримки Національного Демократичного Інституту.

Тендер має на меті пошук підрядника – виконавця комплексної послуги із медійного моніторингу для:

  • визначення кількості медіа, що створюють гендерночутливий контент (традиційних і цифрових, національного та місцевого рівня)
  • визначення кількості та якості гендерночутливого контенту, який створюють ці медіа

Дедлайн для подання тендерних пропозицій до 23:59, 24 вересня (2021).

Організатори повідомлять результати учасникам тендера електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів від дати ухваленого рішення про визначення переможців – до 18:00, 8 жовтня (2021).

Критерії відбору переможця

  • відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення; 
  • відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення; 
  • якість, повнота, гнучкість методології медійного моніторингу; 
  • необхідний та достатній склад команди підрядника; 
  • широке охоплення медіа різного рівня та типу; 
  • реалістичність термінів надання послуги; 
  • якість обробки і зручність оформлення результатів моніторингу. 
  • прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуги.

Більше деталей у таблиці нижче 

До участі у тендері запрошуємо               Суб‘єкти підприємницької діяльності, належно зареєстровані відповідно до законодавства України. Предметом їх діяльності є моніторинг контенту українських медіа різного типу національного та місцевого рівнів на території України), які мають: 

  • досвід роботи у відповідній сфері, необхідні КВЕДи для надання послуг;
  • заявлені потужності у відповідній кількості та якості, професійну команду для реалізації моніторингу, обробки результатів та представлення / презентації звіту в строк не пізніше ніж за 3 (три) місяці від дати початку робіт; 
  • можливість надати оригінали супровідних документів із печаткою та підписом (договір, специфікацію, рахунок-фактуру, видаткову накладну / акт виконаних робіт). 
Предмет тендера Комплексна послуга з медійного моніторингу для визначення кількості медіа, а також кількості та якості гендерночутливого контенту. 
ДеталізаціяКомплексна послуга передбачає моніторинг медіа та їх контенту:

  • на національному й окремо на місцевому рівнях із розподілом за типами медіа (традиційні медіа – телебачення, радіо, друковані видання; цифрові медіа – онлайн-видання, популярні YouTube-програми, Telegram-канали, блоги, сторінки лідерів громадської думки із понад 20 000 підписників або послідовників).

А також таких показників

  • кількість медіа, що продукують контент із позитивними і/або нейтральними повідомленнями про гендерну рівність; кількість таких матеріалів, повідомлень, публікацій;
  • кількість медіа, що продукують гендерночутливий контент (із дотриманням професійних стандартів і журналістської етики), та кількість таких матеріалів, повідомлень, публікацій;
  • кількість медіа, контент яких сприяє і/або підтримує антигендерні рухи, рухи проти рівності, та кількість таких матеріалів, повідомлень, публікацій;
  • кількість унікальних ресурсів, що відповідають на дезінформацію щодо гендерної рівності, висвітлюють ЛГБТК, та кількість таких матеріалів, повідомлень, публікацій із розподілом за типами матеріалів (до прикладу, стаття, посібник, відео, телепрограма і т.д.);
  • кількість медіа, які продукують контент із позитивними і/або нейтральними повідомленнями про ЛГБТК, зокрема про проблеми, пов’язані з ЛГБТК, та кількість таких матеріалів, повідомлень, публікацій. 

Замовник надає Виконавцю список початкових медіа, які обов’язково повинні увійти в моніторинговий пул. 

Результат медійного моніторингуПісля надання послуг Виконавець передає Замовнику результати медійного моніторингу у форматі звіту (включно з аналітикою, посиланнями, списками медіа тощо) та презентації результатів українською та англійською мовами. 

Форма передачі результатів моніторингу структурована впорядкована інформація у вигляді звіту (з елементами інфографіки, таблиць, списків, рейтингів, посилань, скринів) тощо.  

Способи передачі результатів моніторингу через електронні носії інформації або в інший спосіб, попередньо узгоджений із Замовником. 

Визначення переможця тендераОцінювати тендерні пропозиції буде Тендерна комісія відповідно до мети, предмету та умов тендера. 

У результаті оцінки тендерних пропозицій Тендерна комісія рекомендуватиме переможця тендера. 

Організатор тендера має право скасувати тендер загалом без надання роз’яснень учасникам. 

Відповідальність Організатора тендера не виходить за межі, визначені умовами тендера. 

Якщо маєте запитання щодо тендера, надсилайте їх на електронну скриньку kysla.victoria@gmail.com до 17 вересня.
За додатковими консультаціями звертайтеся в офіс ІРРП або за телефоном +38(050)241-83-86.

Маєте запитання, пропозиції, коментарі +38-067-234-42-16