
Інформаційна кампанія «По той бік новин» протидіє дезінформації та інформаційним вкидам, популяризує активні спільноти користувачів ЗМІ і встановлює тренди інформаційної гігієни й усвідомленого споживання медіаконтенту.
Проєкт виконує ГО “Інститут розвитку регіональної преси” за підтримки Європейського фонду за демократію (EED).
Тривалість проєкту: 1 серпня – 30 листопада 2020 року.
Команда оперативно перевіряє інформацію, зокрема реагує на запити користувачів. Результати фактчекінґу з’являються на фейсбук-сторінці «По той бік новин» й інших каналах комунікації.
Цілі кампанії:
– пояснити широкій аудиторії, як проводити фактчек і вибирати достовірні джерела інформації;
– запобігати поширенню дезінформації, оперативно перевіряти факти, підозрілі чи вірусні повідомлення в медіях і соціальних мережах;
– надавати засобам масової інформації матеріали з “По той бік новин” для поширення;
– вказувати на навмисну/ненавмисну непрофесійну поведінку засобів масової інформації і мотивувати журналістів/ЗМІ перевіряти інформацію;
– розвивати критичне мислення і сприяти формуванню в Україні активної спільноти користувачів ЗМІ.